مدیر روابط عمومی سازمان لیگ از برگزاری دیدار استقلال و آلومینیوم هرمزگان با ۱۵ دقیقه تاخیر خبر داد.
حجت الله‌ بهمنی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم مراسم افتتاحیه‌ای برای لیگ دوازدهم تدارک دیده‌ایم که این مراسم فردا از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه لیگ نورافشانی، اجرای موسیقی از سوی گروه موزیک دانشگاه علوم انتظامی، اجرای ترانه از سوی برخی خوانندگان موسیقی از جمله برنامه‌های افتتاحیه لیگ است. به همین دلیل و با توجه به اینکه پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مجبور شدیم دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم هرمزگان را فردا شب(جمعه) با 15 دقیقه تاخیر آغاز کنیم و به این ترتیب این دیدار ساعت 22:15 آغاز خواهد شد.
 



تاريخ : جمعه 30 تير 1391برچسب:, | 20:36 | نویسنده : Reza

امیرحسین صادقی افزود: برای پوشیدن شماره خاص هیچ اصراری ندارم و به تصمیم کادر فنی شماره 4 به من رسید که سال های گذشته این شماره را در استقلال به تن می کردم.
وی ادامه داد: در تیم های دیگر هم شماره 2 یا 22 را می پوشیدم که به تصمیم باشگاه و کادر فنی احترام گذاشتم و این فصل باشماره 4 که متعلق به مدافعان است برای استقلال به میدان خواهم رفت.
صادقی درمورد مسائل مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باشگاه به ما قول داده است که وضعیت مالی بهتر از گذشته شود و قرار است وضع مالی باشگاه خوب شود به موقع پولهای بازیکنان پرداخت شود.
 



تاريخ : جمعه 30 تير 1391برچسب:, | 20:33 | نویسنده : Reza

شکوری می گوید فوتبال در زمین مسابقه است و کهکشانی بودن برای تیم ها نتیجه نمی آورد
«سال گذشته هدف قهرمانی بود و ما پنجم شدیم،اما حقیقت این است که امسال هدفی فراتر از این داریم و می خواهیم برای قهرمانی گام برداریم.»این حرف ها را هادی شکوری مدافع تازه وارد نفتی ها می زند.او که سال گذشته فصلی بحرانی را در شاهین بوشهر گذراند این فصل به تهران آمده تا به قول خودش با این تیم سهمیه بگیرد و در آسیا بازی کند.او در ابتدای حرف هایش می گوید:«فکر می کنم که سال گذشته نفتی ها فقط و فقط به دلیل اینکه کم تجربه بودند نتوانستند سهمیه آسیا را به دست بیاورند.اما امسال شرایط فرق می کند و بازیکنانی به تیم اضافه شده اند که همه شان سابقه بازی کردن در آسیا را دارند.راستش با پتاسیلی که من از بچه ها می بینم آنها به چیزی به غیر از قهرمانی فکر نمی کنند.»
وقتی از شکوری می پرسیم که آیا فصل گذشته واقعا از پرسپولیس پیشنهاد داشت یا نه او می گوید:«بله.همه چیز هم تمام شده بود.منتها در بوشهر خیلی از هوادران به هتل آمدند و من را از رفتن به پرسپولیس منصرف کردند.پس از آن هم خود دنیزلی با من حرف زد و گفت که می خواهم به پرسپولیس بیایی.من تجربه همکاری با ایشان را در پاس داشتم.اما شرایط هرگز فراهم نشد تا یکبار دیگر با این مربی خوب ترکیه ای کار کنم.»
شکوری یکی از بازیکنانی بود که قهرمانی با استقلال را تجربه کرد.خیلی ها می گفتند که پس از بازگشت قلعه نویی به استقلال او هم به تیم سابقش بر می گردد.اما هرگز این اتفاق نیفتاد:«به هر حال مربی حق دارد که بازیکنانش را خودش انتخاب کند.در استقلال یک سری کم لطفی ها وجود دارد.من هنوز هم که هنوز است طلبم را از این تیم نگرفته ام.یک چیزی هم بگویم.اینکه همه از استقلال و پرسپولیس حرف می زنند و می گویند این تیم ها کهکشانی هستند را قبول ندارم.فوتبال در زمین مسابقه مشخص می شود و کهکشانی ها اگر حرفی برای گفتن دارند باید در زمین مسابقه خودشان را نشان دهند.»
اما حرف های پایانی شکوری.آنجا که در مورد راه آهن و بازی در هفته نخست مقابل این تیم می گوید:«اتفاق بدی است که در هفته نخست باید مقابل راه آهن بازی کنیم.این از روی بدشانسی ما است.راه آهن تیم خوبی است و اسکلت اصلی این تیم از سال گذشته حفظ شده است.فکر می کنم تمام تیم ها مقابل راه آهن به مشکل برخواهند خورد.
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 14:22 | نویسنده : Reza

امروز آخرین فرصت برای علی فتح الله زاده است تا پول رضایتنامه جواد را بپردازد.

علی فتح الله زاده که تازه بامداد امروز از مالزی برگشته با بحرانی جدید روبرو شده است ، چک های پاس نشده مدیر آبی ها که مهمترین شان را جواد نکونام در دست دارد ، سبب شده تا نکونام در یک قدمی جدایی از استقلال قرار بگیرد. نکونام که رقمی نزدیک به یک میلیون یورو را استقلالی ها باید برای رضایتنامه اش بپردازند ، یک هفته ای هست که منتظر فتح الله زاده مانده. کاپیتان تیم ملی که به دلیل مسائل خانوادگی اصرار دارد فوتبالش را در تهران ادامه دهد ، از بچگی استقلالی بوده ، این را نه فقط علی فتح الله زاده که امیر قلعه نویی هم به رسانه ها گفته بود:« منتظریم آقا جواد که هم خودش و هم پدر بزرگوارش استقلالی هستند ، به تیم بیایند.»

حالا اما استقلال به دلیل بحران مالی در جذب او ناتوان مانده و جواد که بیش از هر چیز برایش بازی در ایران مهم است شروع کرده به مذاکره با رقیب سنتی. پرسپولیسی ها هافبک دفاعی ندارند و جواد می تواند تیم کهکشانی رویانیان را کامل تر از قبل کند. این شوک را آیا استقلالی ها می توانند تحمل کنند؟
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 14:19 | نویسنده : Reza

در حالی که برخی منابع نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کرده بودند که روز پنجشنبه قرارداد جواد نکونام با این باشگاه در هیات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسید، اما این بازیکن امشب (پنجشنبه) برای مذاکره با دو باشگاه عربی عازم دوبی خواهد شد.

پس از آن که جدایی جواد نکونام از باشگاه اوساسونا قطعی شد گفت‌وگویی بین این بازیکن و علی فتح‌الله‌زاده انجام شد که پس از این گفت‌وگو برخی رسانه‌ها اعلام کردند که جواد نکونام با عقد قرارداد داخلی به عضویت باشگاه استقلال در آمده و روز پنجشنبه قراردادش را با این باشگاه در هیات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند. حتی امیر قلعه نویی سرمربی استقلال هم دوشنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود که گویا نکونام با استقلال قرارداد داخلی بسته است.

در حالی که تمام شواهد حکایت از آن داشت که این بازیکن قراردادش را امروز با استقلال ثبت خواهد کرد، اما کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران امشب برای انجام مذاکره با دو باشگاه عربی به دوبی سفر خواهد کرد.

روز گذشته برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که با توجه به برگشت خوردن چک یک میلیاردی اسپانسر استقلال، جواد نکونام هم احتمالا قید حضور در این تیم را خواهد زد. با این حال باید منتظر ماند تا مشخص شود سرنوشت کاپیتان تیم ملی با استقلال گره می خورد یا تیم‌های عربی.

شب گذشته در جریان معرفی شماره پیراهن‌های بازیکنان استقلال، شماره 6 و 7 به بازیکنان فعلی استقلال اختصاص نیافت تا این چنین گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر حضور قطعی نکونام و فرهاد مجیدی در رسانه‌ها مطرح شود.
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 11:41 | نویسنده : Reza

 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 11:20 | نویسنده : Reza

سلام بر تو میدونم که صدامو شناختی پس خودمو معرفی نمیکنم

شایدم نشناختی، منم غضنفر

آااه ای عشق من، چند روز که دلم برات گرفته و گلبم مثل یه ساعت دیواری هر دقیقه شصت لیتر آب را تقسیم بر مجذور مربع میکنه، حالا بگو بقال محل ما چند سالشه؟


امروز یاد آن روزی افتادم که تو من را دیدی و یک دل نه صد دل من را عاشق خودت کردی. یادت میآید؟


ای بابا عجب گیجی هستی، یادت نمیآید؟


خیلی خنجی، خودم میگم. اون روز که من زیر درخت گیلاس سر کوچه، لبو کوفت میکردم با بربری. ناگهان پدرت تو را با جفتک از خانه بیرون انداخت و من مثل اسب به تو خندیدم، خیلی از دست من ناراحت شدی. ولی با عشق و علاگه به طرف من آمدی. خیلی محکم لگدی به شکم من زدی و رفتی. آن لگد را که زدی برق از چشمانم پرید و حسابی عاشقت شدم.


از آن به بعد هر روز من زیر درخت گیلاس میایستادم تا تورا ببینم، ولی هیچوقت ندیدم. اول فکر کردم که شاید خانه تان را عوض کردید ولی بعدا فهمیدم درخت گیلاس را اشتباه آمده بودم.

یک گاب عکس خالی روی میزم گذاشتم و داخل آن نوشتم “عشقم” هروقت آن را میبینم به تو فکر میکنم و تصویر تو را به ذهن میآورم. اینم بگم که من بدجوری گیرتیم هااااااااا ! مثلا همین دیروز داداشم داشت به گاب نگاه میکرد، دو تا زدم تو سرشو بهش گفتم مگه تو خودت ناموس نداری به دختر مردم نگاه میکنی؟

راستی این شمارهای که به من دادی خیلی به دردم خورد. هر روز زنگ میزنم و یک ساعت باهات درد دل میکنم و تو هم هی میگی “مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد” من که میدونم منظورت از این حرفا چیه!! منظورت اینه که تو هم به من عشق میورزی، مجه نه!؟

یه چیزی بهت میگم ولی ناراحت نشی، گوساله! این چه وضع ابراز عشقه؟

ناراحت شدی؟ خاک بر سر بی جنبت!! آدم انقد بی جنبه؟

ولی میدونم یکی از این روزا سرتو میندازی پایین و عین بچهٔ آدم میای تو خونهٔ من، راستی خواستی بیای ده تا نون بربری هم سر راهت بجیر!

یه روزی میام خواستگاریت، میخوام خیلی گرم و صمیمی باباتو ببوسم و چندتا شوخی دستی هم باهاش میکنم که حسابی اول زندگی باهم رفیق بشیم، راستی کلهٔ بابت مثل نور افکن میمونه. بعد عروسی بهش بجو خیلی طرف خونهٔ ما پیداش نشه. من آدم کچل میبینم مزاجم بهم میریزه!

چند وقت پیش یه دسته گل برات از باغچه کندم که سر کوچتون دادمش به یه دختر دیگه، فچر بد نکن!

دختر داشت نگاهم میکرد منم تو رودرواسی جیر کردم گل رو دادم بهش، اونم لبخند ملیحی از ته روده اش به من زد. درسته دختره از تو خیلی خوشگل تر بود ولی چیکار کنم که بیخ ریش خودمی.

راستی من عاشق قورمه سبزی ام (البته بعد از تو) اگه برام خواستی درست کنی حواست باشه، بی نمک بشه، بسوزه ، بد طعم بشه همچی لگدی بهت میزنم که نفهمی از من خوردی یا از خر!

خلاصه اینکه بی قراری نکن، یه خط شعر هم برات گفتم. خوشت اومد اومد، نیومد به درک!


بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

فکر نکن یاد تو بودم، داشتم اونجا ول میگشتم
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 11:18 | نویسنده : Reza

 

 

آخرین کلمات یک برقکار : خوب حالا روشنش کن…


آخرین کلمات یک ملوان زیردریایی : من عادت ندارم با پنجرهء بسته بخوابم…


آخرین کلمات یک متخصص خنثی بمب : این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه…


آخرین کلمات یک نارنجک‌انداز : گفتی تا چند بشمرم؟


آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون : این نوع مار رو میشناسم، سمی نیست…


آخرین کلمات یک پلیس : شیش بار شلیک کرده، دیگه گلوله نداره…


آخرین کلمات یک چترباز : پس چترم کو؟


آخرین کلمات یک خبرنگار : بله، سیل داره به طرفمون میاد…


آخرین کلمات یک خلبان : ببینم چرخها باز شدند یا نه؟


آخرین کلمات یک داور فوتبال : نخیر آفساید نبود!


آخرین کلمات یک دربان : مگه از روی نعش من رد بشی…


آخرین کلمات یک دوچرخه‌سوار : نخیر حق تقدم با منه!


آخرین کلمات یک دیوانه : من یه پرنده‌ام!


آخرین کلمات یک سرنشین اتوموبیل : برو سمت راست راه بازه…


آخرین کلمات یک شکارچی : مامانت کجاست کوچولو؟.


آخرین کلمات یک غواص : نه این طرفها کوسه وجود نداره…


آخرین کلمات یک فضانورد : برای یک ربع دیگه هوا دارم…


آخرین کلمات یک قصاب : اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم…


آخرین کلمات یک قهرمان : کمک نمیخوام، همه‌اش سه نفرند…


آخرین کلمات یک قهرمان اتوموبیلرانی : مکانیک یادش رفته ترمز رو درست کنه!


آخرین کلمات یک کارآگاه خصوصی : قضیه روشنه، قاتل شما هستید!


آخرین کلمات یک کامپیوتر : هارددیسک پاک شده است…


آخرین کلمات یک کوهنورد : سر طناب رو محکم بگیری ها…


آخرین کلمات یک گروگان : من که میدونم تو عرضهء شلیک کردن نداری…


آخرین کلمات یک گیتاریست : یه خرده ولوم بده…


آخرین کلمات یک انسان عصر حجر : فکر میکنی توی این غار چیه؟


آخرین کلمات یک مادر : بالأخره سی‌دی‌هات رو مرتب کردم…


آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه : این آزمایش کاملاً بیخطره…


آخرین کلمات یک متخصص کامپیوتر : معلومه که ازش بک‌آپ گرفتم!


آخرین کلمات یک معلم رانندگی : نگه دار! چراغ قرمزه!


آخرین کلمات یک ملوان : من چه میدونستم که باید شنا بلد باشم؟


آخرین کلمات یک بندباز : نمیدونم چرا چشمام سیاهی میره…


آخرین کلمات یک پزشک : راستش تشخیص اولیه‌ام صحیح نبود.بیماریتون لاعلاجه…


آخرین کلمات یک بیمار : مطمئنید که این آمپول بی خطره؟


آخرین کلمات یک پیشخدمت رستوران : باب میلتون بود؟


آخرین کلمات یک جلاد : ای بابا، باز تیغهء گیوتین گیر کرد…


آخرین کلمات یک خون‌آشام : نه بابا خورشید یه ساعت دیگه طلوع میکنه!
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 11:10 | نویسنده : Reza

 

 یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس می کردیم می کشیدیم رو تخته فکر می کردیم خیلی تمیز شد بعد که تخته خشک می شد می دیدم چه گندی زدیم…! الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم

---------------------------------------------------------

دوس دارم یه روز آنقد پولدار بشم که وقتی رانی می خورم؛ اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر می کنه واسم مهم نباشه!

-----------------------------------------------------------

 موقع فوتبال نگاه کردن 80 دقیقه می نشینی چش تو چش تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افته، یه دقیقه میری دستشویی، میای می بینی بازی دو دو تموم شده.

-----------------------------------------------------------

موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه، دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی.

------------------------------------------------------

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مساله خاصی نیست، مساله خاص از اونجا شروع می شه که: سوسکه ناپدید می شه

-------------------------------------------------------

دوغ قبول!

شیر کاکائو قبول!

آبمیوه پاکتی قبول!

اصلا نوشابه هم قبول!

آب معدنی رو دیگه برا چی تکون میدی؟

همش همونه!
 

--------------------------------------------------------

 نمی دونم چه حکمتیه، اینا که میرن بدنسازی اصرار دارن که اصلا سردشون نمی شه!

---------------------------------------------------------------

 اینقدر که ما لگد به بخت خودمون زدیم بروسلی به حریفاش نزد.

-----------------------------------------------------------------

 سر جلسه امتحان نشستی هرچی تو کلته رو برگه خالی می کنی آخرش نصف صفحه هم پر نمی شه بعد یه نفر بلند می شه می گه آقا یه برگه دیگه بدین جا ندارم. اون لحظه می خوای صندلی رو از پهنا بکنی تو حلقش!

----------------------------------------------------

امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم 50000 تومان

یه 10 هزار تومنی داد!

سه تا پنج هزار تومنی داد!

پنج تا دو هزار تومنی داد! پونزده تا هزاری!

یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت، نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه!

طفلی خودشو کشت 50 تومن منو جور کرد!
 

-----------------------------------------------

نمونه سوال های رایج توی همه خونه ها:

این تلویزیون بی صاحاب واسه کی روشنه؟

چی از جون این یخچال بدبخت می خوای؟

کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته؟

کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده؟

این موقع شب با کی حرف می زنی؟

چشمات در نیومد پای این کامپیوتر کوفتی؟

کی غذای منو خورده؟
 

------------------------------------------

شش ماه به دوستت مهربونی می کنی، خوبی باهاش، هر کاری میگه می کنی که بفهمونی دوستش داری… دو روز که اعصاب نداری، میگه: حالا شناختمت

--------------------------------------------------------

 اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ می خونم خواننده اشتباه میخونه!دقت کردین!؟

----------------------------------------------------

الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه، از نظر پدر و مادرتون، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر از شما بیکار می شینه

--------------------------------------------------

 من هر روز، از خونه که بیرون می زنم رو یه کاغذ می نویسم «امروز قراره بمیرم» که اگه احیانا مردم، بگن یارو چقد خفن بوده، می دونسته!…

------------------------------------------------

دقت کردین اگه انگشتت با تبر قطع شه، دردش کمتره تا اینکه با کاغذ بریده بشه؟! دقت کردین؟

-------------------------------------------------

دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو! دقت کردین!؟

--------------------------------------------------

 وقتی جوراب پاته، حتما دمپایی دستشویی خیسه!

----------------------------------------------

 بابای شما هم جلو تلویزیون خوابش می بره بعد تا تلویزیونو خاموش می کنی بیدار می شه میگه چرا خاموشش کردی؟



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:59 | نویسنده : Reza

شکل و شمایل این تلفن همراه که در سال ۱۲۳۰ تولید شده است، به تلفن‌های همراه امروزی شباهتی ندارد.
این تلفن همراه در سفرها همراه ناصرالدین شاه بوده و در زمان نیاز به کابل‌های کشیده شده بین راه وصل و با مخاطب مورد نظر تماس تلفنی برقرار می‌شده است.
این تلفن دارای راهنمای فارسی بوده و ساخت کارخانه البیس شهر زوریخ می‌باشد


 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:57 | نویسنده : Reza

 

 

 

السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه

در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم ...

التماس دعا


---------------------------------------------------------------


روزه ، تمرین کلاس زندگی / درس ایثار و خلوص و بندگی

روزه ، زنجیر هوا گسستن است / دیو و بت های درون بشکستن است ...

فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک


---------------------------------------------------------------


روزه یعنی نفس خود پاک کن / قلب ابلیس درونت چاک کن

راه پرواز است سوی آسمان / ماه گردیدن بسان عاشقان

التماس دعا


---------------------------------------------------------------


شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

(ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)


---------------------------------------------------------------


به عاصیان وعده ی رحمت رسید

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده

برایتان آرزومندم ...


---------------------------------------------------------------


حکمت روزه داشتـن بگـذار / باز هم گفته و شنیده شود

صبرت آمــوزد و تسلط نفـس / و ز تو شیطان تو رمیده شود ...


---------------------------------------------------------------


رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا / مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا

از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید / که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا


---------------------------------------------------------------


ماه در خودنگری و خودکاوشی / لب فرو بستن ، نگفتن ، خاموشی

درک مسکین از دل و جان کردن است / زندگی همچون فقیران کردن است ...


---------------------------------------------------------------


ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد / عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد

افطار به مى کرد برم پیر خرابات / گفتم که تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد

با باده، وضو گیر که در مذهب رندان / در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد


---------------------------------------------------------------


هرچه داریم از خداست و هرچه توان داریم برای خدا باید خرج کنیم.

با ادب خاص خود وارد این مهمانی بی مانند بشویم ...

ماه رمضان بر شما مبارک


---------------------------------------------------------------


روزه هنگام سوال است و دعا / پر زدن با بال همت تا خدا

شهر یکرنگی و بی آلایشی / ماه تقصیر و گنه فرسایشی

عاشقان معشوق خود پیدا کنند / تا سحر در گوش او نجوا کنند

درد خود گویند با درمان خویش / با طبیب و یا انیس جان خویش ...


---------------------------------------------------------------


ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق

برای درک «زیباترین لحظهء حیات انسانی» است ...


---------------------------------------------------------------


رمضان آمد و روان بگذشت / بود ماهی به یک زمان بگذشت

شب قدری به عارفان بنمود / این معانی از آن بیان بگذشت ...


---------------------------------------------------------------


مارا به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند ...

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک


---------------------------------------------------------------


حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم ...

التماس دعا

اگر اس ام اس ها مورد پسنتدتان بوده یک صلوات بفرستید
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:48 | نویسنده : Reza

در حالی که فدراسیون فوتبال درنامه‌ای به امضای نایب رییس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرده است که تا اطلاع ثانوی ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ممنوع است، اما سایت رسمی شبکه سه از پخش زنده این مسابقات خبر می‌دهد.
بر اساس آنچه بر روی سایت شبکه سه سیما دیده می‌شود، برنامه فوتبال برتر ـ کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما ـ مسابقه نفت آبادان و پیروزی را پنجشنبه 29 تیر ماه ساعت 20 و 45 دقیقه پخش می کند.
همچنین این برنامه از جریان مسابقات لیگ برتر، دیدار استقلال و آلومینیم هرمزگان را جمعه ـ 30 تیر ماه ـ ساعت 20 و 45 دقیقه به روی آنتن خواهد برد.
پخش مستقیم مسابقات فوتبال لیگ برتر خلیج فارس همچنین در کنداکتور شبکه سه نیز گنجانده شده است.
به گزارش ایسنا، بحث‌ پخش نشدن مسابقات لیگ برتر از تلویزیون، در فاصله‌ی چند هفته مانده به برگزاری این مسابقات مطرح شد که بیش از همه مخاطب علاقمند به فوتبال را نگران می‌کند.
در این روزهای بار دیگر اختلاف بین تلویزیون و سازمان لیگ برتر درخصوص خرید حق پخش بازی‌ها به رسانه‌ها سرایت کرد که به نگرانی‌ ببینندگان در خصوص پخش نشدن این مسابقات دامن زد.
اختلاف بین سازمان لیگ و رسانه‌ی ملی در حالی این روزها جدی‌تر شده که راه‌اندازی رسمی شبکه ورزش و سراسری شدن این شبکه ـ تفاهم بیشتری بین این دو سازمان را برای داشتن یک شبکه‌ی ورزش معتدل و همه‌جانبه طلب می‌کند. تفاهمی که در نهایت به ارتقای ورزش کشور و آرامش و رضایتمندی مخاطب علاقمند به ورزش می‌انجامد.
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:43 | نویسنده : Reza

شماره پیراهن های بازیکنان استقلال در لیگ دوازدهم در شرایطی مشخص شد که نام بازیکنانی که شماره پیراهن 6 و 7 را می پوشندمشخص نشد. .این مراسم که چهارشنبه شب در فرهنگسرای بهمن برگزار شد ،وضعیت شماره پیراهن بازیکنان را معلوم کرد و این در حالی بود که وضعیت پیراهن شماره 6 و 7 مشخص نشد. گفته می شود جواد نکونام پیراهن شماره 6 استقلال در فصل آتی را بپوشد.ضمن اینکه بحث حضور فرهاد مجیدی در استقلال هم مطرح است و اگر او به جمع آبی پوشان اضافه شود،شماره 7 را برتن می کند.  



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:20 | نویسنده : Reza

امین نوروزى معاونت پزشکى باشگاه استقلال گفت: کیانوش رحمتى نیاز دارد تا ۳ ماه دیگر استراحت کند.او در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان این تیم قبل از دیدار روز جمعه با آلومینیوم هرمزگان، گفت: امسال بازیکنان با انجام تست پزشکى از شرایط جسمانى خوبى برخوردارند. تنها میثم حسینى دچار شکستگى پا در اردوى ترکیه شد که از این بازیکن در هفته آینده یک عکس رادیولوژى خواهیم گرفت. به جز حسینى بقیه در سلامتى کامل هستند.وى ضمن تشکر از اعضاى کادر فنى استقلال گفت: با هماهنگى و درایت امیر قلعه نویى و بدنساز تیم استقلال شرایط خوبى را سپرى مى کنیم و امیدوارم تا آخر فصل بازیکنان مصدوم زیادى در ترکیب ما وجود نداشته باشند.نوروزى در خصوص مجتبى جبارى عنوان کرد: این بازیکن تازه به جمع ما ملحق شده و برنامه اى ۳ هفته اى زیر نظر بدنساز تیم براى او درنظر گرفته شده تا به شرایط دیگر بازیکنان نزدیک شود. معاونت پزشکى باشگاه استقلال در خصوص وضعیت کیانوش رحمتى گفت: این بازیکن سال قبل دچار آسیب دیدگى شد و از ناحیه رباط صلیبى تحت عمل جراحى قرار گرفت. ۳ ماه از عمل رحمتى گذشته و این بازیکن نیاز به استراحت در ۳ ماه آینده دارد و پس از آن به شرایط تمرینى باز خواهد گشت. 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:19 | نویسنده : Reza

جنگ غنى و فقیر در ورزشگاه بزرگ آزادى مى تواند یکى از دیدارهاى جذاب و تماشایى هفته اول لیگ باشد.آبى پوشان که در نیمه دوم فصل نقل و انتقالات بریز و بپاش بسیارى کرده و توانستند بازیکنان خوبى را به خدمت بگیرند، حالا با یک تیم به ظاهر فقیر به نام آلومینیوم هرمزگان باید در هفته اول بازى کنند، تیمى که به دلیل مسائل و مشکلات مالى سرمربى خود را نیز به حالت قهر از دست داده است.در استقلال امیر قلعه نویى پس از مدت ها، یکبار دیگر به تیمش برگشته است، که این برگشت مى تواند نوید بخش روزهاى خوب گذشته آبى پوشان باشد.امیر اگر چه در ظاهر قولى را براى قهرمانى آبى پوشان نداده است اما او خوب مى داند که علاقه مندان به فوتبال و استقلال این انتظار را از او دارند تا تیم محبوب شان را به مقام قهرمانى برساند. قلعه نویى با گرفتن بازیکنان اسمى خوب و متعصبین به استقلال عملا تیمش را براى قهرمانى بسته است و مى خواهد این مساله را در همان هفته اول و بازى با آلومینیوم هرمزگان نشان دهد. دیدار خانگى که انتظار مى رود با استقبال خوب تماشاگران علاقمند این تیم نیز همراه باشد.استقلال هر چه خوب و آماده است، در عوض آلومینیوم تازه وارد به لیگ برتر چندان شرایط خوبى را ندارد.آنها هنوز نیامده با مشکلات بسیارى روبه رو شده اند که یکى از مهمترین آنها مشکلات مالى و قهر سرمربى تیمشان به همین دلیل بوده است.اکبر میثاقیان که به نوعى استاد در آوردن بازى هاى بزرگ به حساب مى آید، هنوز مشخص نیست که آیا فردا بر روى نیمکت هرمزگانى ها مى نشیند و یا نه و همین مساله باعث شده است تا امیدوارى ها در نزد علاقه مندان فوتبال در این شهر به حداقل خود تنزل یابد، هر چند که بعید هم به نظر مى رسد که او این موقعیت بزرگ و با استقلال را از دست بدهد. 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:18 | نویسنده : Reza

شماره پیراهن های بازیکنان استقلال در لیگ دوازدهم در شرایطی مشخص شد که نام بازیکنانی که شماره پیراهن 6 و 7 را می پوشندمشخص نشد. .این مراسم که چهارشنبه شب در فرهنگسرای بهمن برگزار شد ،وضعیت شماره پیراهن بازیکنان را معلوم کرد و این در حالی بود که وضعیت پیراهن شماره 6 و 7 مشخص نشد. گفته می شود جواد نکونام پیراهن شماره 6 استقلال در فصل آتی را بپوشد.ضمن اینکه بحث حضور فرهاد مجیدی در استقلال هم مطرح است و اگر او به جمع آبی پوشان اضافه شود،شماره 7 را برتن می کند.  



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:16 | نویسنده : Reza

در مراسم جشن پیراهن باشگاه استقلال شماره‌های بازیکنان این تیم در لیگ دوازدهم مشخص شد. 

بنابر پیشنهاد قلعه‌نویی شماره 12 به عنوان شماره هواداران استقلال انتخاب شد. شماره پیراهن باشگاه بازیکنان استقلال به ترتیب زیر است:

 1- سیدمهدی رحمتی
2- خسرو حیدری
3 - ساموئل
4- امیرحسین صادقی
5- حنیف عمران‌زاده
8- مجتبی جباری
9- آرش برهانی
10- میلاد می‌داودی
11- امین منوچهری
14- کیانوش رحمتی
15- محمد انصاری
16- میثم حسینی
17- میثم بائو
18- هاشم بیک‌زاده
20- سیاوش اکبرپور
21- آرمنت طهماسبیان
22- سیدحسین حسینی
28- مهران قاسمی
30- رودریگو توزی
32- فریدون زندی
33- پژمان منتظری
35- هادی ریش‌اصفهانی
37- فابیو جان‌واریو
39- بابک جباری
40- علی حمودی



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:14 | نویسنده : Reza

مراسم جشن پیراهن باشگاه استقلال که قرار بود از ساعت 20 آغاز شود با یک ساعت تأخیر در فرهنگسرای بهمن برگزار شد در این مراسم تمامی بازیکنان، کادر فنی و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور داشتند ضمن آنکه هنرمندانی چون داریوش ارجمند، اکبر زنجان‌پور، پویا امینی، سحر قریشی، امیر غفارمنش، میلاد کی‌مرام و تعداد دیگری از چهره‌های جامعه هنر و سینما در این مراسم حضور پیدا کردند.

* محسن حاجیلو مجری صداوسیما اجرای این برنامه را برعهده داشت.
* بی‌نظمی در سالن و ازدحام جمعیت نشان می‌داد که تعداد نفرات بیشتری نسبت به ظرفیت سالن به این مراسم دعوت شده بودند. بی‌نظمی به حدی بود که برخی بازیکنان استقلال مثل صادقی، رحمتی، ساموئل، زندی و اکبرپور جایی برای نشستن نداشتند و مجبور بودند در کنار دوستان خود روی زمین بنشینند و یا ایستاده مراسم را نظاره‌گر شوند.
* تعدادی از هواداران استقلال در این مراسم به تشویق امیر قلعه‌نویی می‌پرداختند که با تذکر مسئولان سالن و حراست فرهنگسرای بهمن مواجه شدند.
* امیرقلعه‌نویی در بدو ورودش با امیدوار رضایی و احمد رسولی‌نژاد به خوش و بش پرداخت.
*مهدی رحمتی به دلیل کمبود جا مراسم را ترک کرد.
* با وجود گذشت 35 دقیقه از برنامه و تأخیر یک ساعته در اجرای این مراسم مدیرعامل استقلال هنوز وارد بهمن‌سرای بهمن نشده است.
* داریوش ارجمند هنرمند معروف کشورمان که تجربه بسیار زیادی در زمینه سینما و تئاتر دارد در ابتدای مراسم روی صحنه رفت و خطاب به حاضرین گفت: استقلال با جام و بدون جام همیشه قهرمان است. همچنین ارجمند در پایان صحبت‌هایش از مجتبی جباری به عنوان ستاره بی‌چون و چرای استقلال یاد کرد.
* ظرفیت سالن فرهنگسرای بهمن نزدیک به هزار نفر است اما بیش از 1500 نفر در سالن به صورت ایستاده و نشسته حضور دارند.
* صمد مرفاوی و سعید مراغه‌چیان که خود را به این مراسم رسانده بودند با معطلی 30 دقیقه‌ای پشت درها معطل شدند و مجبور شدند بازگردند!
* هجوم جمعیت داخل فرهنگسرای بهمن باعث شد تا به در‌های ورودی آسیب برسد و جمعیت بدون نظم مرتب وارد سالن شوند.
* تعدادی از نفرات حاضر و مدعوین عکس‌هایی از ناصر حجازی در دست داشتند.
* سعید عرب خواننده موسیقی پاپ برای میهمانان آهنگی را اجرا کرد.

 

برخی میهمانان حاضر در جشن پیراهن استقلال با پیراهن ناصر حجازی در مراسم حضور یافتند.
در این مراسم که از ساعت 21 چهارشنبه در فرهنگسرای بهمن آغاز شد،تعدادی از طرفداران مرحوم ناصر حجازی با پیراهن هایی که تصویر او رویش حک شده به مراسم آمدند.
اکبر زنجانپور،داریوش ارجمند و امیر محتشم زاده در بخشی از این مراسم سخنرانی کردند.
هنرپیشه سرشناس سینما ،تئاتر و تلویزیون در اظهارنظری به بازیکن شماره 8 استقلال کنایه زد.
در جشن پیراهن استقلال که چهارشنبه شب در فرهنگسرای بهمن برگزار شد،داریوش ارجمند درتوصیف رنگ آبی گفت:آبی رنگ عشقه،آبی رنگ تعصبه و آبی رنگ صداقته.
او در حالی که با چشمانش دنبال مجتبی جباری در سالن می گشت خطاب به او گفت:بله آقای جباری،آبی رنگ تعصبه.

 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:13 | نویسنده : Reza

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:به اعتقاد بسیاری این تیم بهترین استقلال تاریخ است.
احمد رسول نژاد در جشن پیراهن استقلال در فرهنگسرای بهمن اظهار داشت:در پایان فصل گذشته تلاش پیگیر هیات مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه باعث شد تیمی بسته شود که امروز می بینیم و به اعتقاد بسیاری این تیم بهترین استقلال تاریخ است.امیدواریم استقلال بتواند به قهرمانی برسد و دل هوادارانش را شاد کند.
وی افزود:خواهش من از هواداران استقلال این است که جمعه شب،ورزشگاه آزادی را پر کنند و ان شاالله این ورزشگاه مملو از جمعیت می شود تا با یک پیروزی بزرگ کارمان را در فصل جدید آغاز کنیم.

 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:11 | نویسنده : Reza

علی فتح الله زاده به دلیل حضور در اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی نتوانست به تهران بیاید و در جشن پیراهن تیمش شرکت کند.
فتح الله زاده ساعات پایانی چهارشنبه شب به تهران می رسد.
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:28 | نویسنده : Reza

تمرین تیم استقلال با حضور یک هوادار معلول برگزار شد که قلعه‌نویی و سایر بازیکنان با او عکس یادگاری گرفتند.

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود قبل از انجام اولین بازی در لیگ برتر را از ساعت 17:30 در کمپ مرحوم حجازی برگزار کرد. قرار بود تمرین ساعت 17 آغاز شود اما قلعه‌نویی ساعت 17:30 استارت آغاز تمرینات را زد.
* امروز نسبت به روزهای قبل تماشاگران کمتری از تمرین استقلال دیدن کردند. ظاهرا آنها تصور می‌کردند تمرین تیم‌شان ساعت 18 آغاز می‌شود و از همین رو تنها نزدیک به 300 نفر در کمپ مرحوم حجازی حاضر شده بودند.
* میلاد میداودی امروز به همراه دختر کوچکش (آمیتیس) به تمرین آمده بود و در همان ابتدا که وارد کمپ شد حنیف عمران‌زاده با حرکات عجیب و ترسناک باعث گریه دختر میداودی شد. از آنجا بود که فرزند میداودی دیگر به سمت عمران‌زاده نمی‌رفت و مدام گریه می‌کرد و بازیکنان مجبور شدند عمران‌زاده را از کنار او دور کنند!
* درحالی که تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان آغاز نشده بود، یک جوان معلول به همراه خانواده‌اش به کمپ استقلال رفت. ابتدا فریدون زندی، مهدی رحمتی و میداودی به سراغ او رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند. امیر قلعه‌نویی نیز به محض اطلاع از این موضوع در کنار این جوان که نامش مصطفی بود نشست و برای دقایقی با او صحبت کرد. امیرحسین صادقی نیز با این جوان عکس یادگاری گرفت.
* مجتبی جباری مثل روزهای گذشته تنها به دویدن دور زمین و کار با بدنساز استقلال پرداخت و باز هم در تمرینات گروهی شرکت نکرد.
* در قسمتی از تمرین بازیکنان تیم استقلال به حنیف عمران‌زاده پنالتی می‌زدند و او نقش دروازه‌بان را ایفا می‌کرد.
* میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی، رضا رجبی و منصور پورحیدری در تمرین امروز خود حضور داشتند.
* فریدون زندی که در دیدار روز جمعه به دلیل سه کارته بودن(باقیمانده از دوره گذشته) غایب است، در اواسط تمرین با قلعه‌نویی صحبت کرد. سرمربی استقلال نکات لازم را به هافبک این تیم گوشزد می‌کرد.
* دویدن دور زمین، انجام حرکات تاکتیکی و کارهای ترکیبی، ارسال از جناحین و تمرین چارچوب شناسی از مهمترین برنامه‌های تیم استقلال در تمرین امروز بود. در این تمرین آرش برهانی و میلاد میداودی روی زدن ضربات آخر موفق عمل کردند. سرمربی تیم استقلال در طول تمرین تاکید داشت که توپ روی زمین به چرخش در آید بخصوص وقتی هافبک‌ها صاحب توپ هستند. در همین هنگام سرمربی تیم استقلال تمرینات تاکتیکی را به قسمت دیگر زمین برد و همین مسئله باعث شد تا تماشاگران به آن سمت هجوم ببرند ولی قلعه‌نویی بلافاصله وارد عمل شده و از تماشاگران خواست تا به جایگاه‌های خود برگردند تا تمرکز بازیکنان به هم نریزد.
* قرار است بازیکنان تیم استقلال پس از پایان تمرین راهی جشن پیراهن این باشگاه در فرهنگسرای بهمن شوند.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:27 | نویسنده : Reza

سرمربی تیم استقلال در تمرین روز چهارشنبه تیمش برنامه های ویژه ای را برای عناصر تهاجمی تیمش در نظر گرفت.
امیر قلعه نوعی در این تمرین ابتدا دقایقی با میلاد میداوودی،آرش برهانی،امین منوچهری و سیاوش اکبرپور حرف زد و سپس برای آنها تمرینات ویژه ای را درنظر گرفت.
در تمرین چارچوب شناسی ،آرش برهانی موفق تر از سایرین عمل کرد و مورد تشویق سرمربی استقلال قرار گرفت.
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:23 | نویسنده : Reza

سرمربی تیم استقلال با شرایط متفاوتی در این تیم روبرو شده وی که هنوز پیشرفت بیشتر این تیم را در غیابش به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم داشت حتی برای تمرین دادن تیم خود با مشکلات عمده ای روبرو شده است. 

امیرقلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال از مسئولان تیم استقلال درخواست کرده است که شرایط فراهم کننده تا وی بتواند، دو جلسه زیر نور اعضای تیمش را آماده بازی های لیگ کند، زیرا بازی ها در ماه رمضان دیر وقت برگزار می شود و تیم باید براساس تمرینات آمادگی بازی کردن در ساعت پس از اخطار راداشته باشد، اما این شرایط برای آبی ها مهیا نشده است و امیرقلعه نوعی از این اتفاق دلخور و عصبانی است.
وی به مسئولان تیم استقلال اعلام کرده است که شرایط را طوری پیش ببرند که وی بتواند از حداقل امکانات استفاده ببرد و تیمش را همراهی کند، اما مسئولان تابحال نتوانستند شرایط را مهیا کنند. زیرا زمینی مناسب با قیمت مورد نظر آبی ها آماده نشده است و این موضوع عاملی است که امیرقلعه نوعی را نگران کرده است.
امیرقلعه نوعی به مسئولان تیم اعلام کرده است با شرایط خاص به تیم استقلال بازگشته است و توقعش فراهم کردن حداقل امکانات است. زیرا وی قصد دارد این تیم را برای رسیدن به قهرمانی هدایت کند و برای رسیدن به اهدافش به کمک مسئولان نیاز دارد تا اوضاع را پیش ببرد.
این مربی اعلام کرده است حتی کمترین امکانات نیز برای وی فراهم نیست.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:22 | نویسنده : Reza

هافبک سابق اوساسونا با این تیم تسویه حساب کرد تا پس از حضور در لیگ ایران مبلغ مالی قابل توجهی را ازاستقلال دریافت کند، اما با توجه به درخواست وی برای دریافت پول نقد تابحال پولی به وی نرسیده است.

مسئولان تیم استقلال چکی را در اختیار جواد نکونام قرار دادند، اما این چک نقد نشده است و این موضوع برای این بازیکن مشکل ساز شده است زیرا وی شرط کرده است که برای حضور در این تیم پول نقد دریافت می کند و چک مدت دار مورد قبول و تائید وی نیست به همین دلیل شرایط پس از بررسی های مالی پیش می رود و در صورتی که استقلالی ها مشکلات مالی را حل کردند می توانند به حضور قطعی نکونام در تیم امیدوار باشند.
شایان ذکر است: مسئولان تیم استقلال اعلام کردند که در انتظار یک میلیارد پول نقد از حامی مالی استقلال در فصل جدید هستند و قرار است فردا پول نقد در اختیار جواد نکونام قرار بگیرد تا پس از آن این بازیکن بحث مالی را کنار گذاشته و برای حضور در استقلال مانع دیگری بوجود نیاید.
شایان ذکر است: مسئولان تیم اعلام کردند برای جذب این بازیکن با شرایط خاصی روبرو هستند و قصد دارند هرطور شده با وی کنار آمده و نکونام را جذب کنند.

 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:21 | نویسنده : Reza

با توجه به اینکه قلعه نویی اطمینان بیشتری در پست دفاع میانی روی منتظری و عمران زاده دارد بازی کردن صادقی در فصل دوازدهم چندان محتمل به نظر نمی رسد.

امیر قلعه نویی با طرفند خاصی در پی راضی نگه داشتن مدعیان بازی در ترکیب اصلی استقلال است. او در اولین هفته از لیگ دوازدهم به جای آنکه ساموئل را وارد ترکیب اصلی استقلال که متخصص بازی در پست هافبک دفاعی است قصد دارد از وجود پژمان منتظری در این پست استفاده کند! شاید اگر استقلال گزینه ای برای قراردادن در این پست نداشت کسی به این تغییر شک نمی کرد اما به نظر می رسد که امیر این تصمیم را به خاطر راضی نگه داشتم امیر حسین صادقی اتخاذ کرده و می خواهد این مدافع را در هفته های آغازین آرام نگه دارد. با توجه به اینکه قلعه نویی اطمینان بیشتری در پست دفاع میانی روی منتظری و عمران زاده دارد بازی کردن صادقی در فصل دوازدهم چندان محتمل به نظر نمی رسد. حالا که هنوز نکونام نیامده قلعه نویی بهترین فرصت را یافته است تا با انتقال منتظری به پست هافبک دفاعی به نوعی امیر حسن صادقی را هم وارد ترکیب اصلی کرده و این مدافع را فعلا راضی نگه دارد اما بدون شک در هفته های آتی صادقی نیمکت نشین خواهد شد و منتظری سر جایش بازخواهد گشت.

 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:19 | نویسنده : Reza

چک یک میلیارد تومانی حامی مالی باشگاه استقلال که قرار است در طول فصل 9 میلیارد تومان به آبی پوشان کمک کند، امروز پاس نشد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در آستانه شروع لیگ دوازدهم با نگرانی بزرگی مواجه شوند.

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال امیدوار بودند با دریافت بخش اول قراردادشان با حامی مالی این باشگاه، بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند، چک یک میلیارد تومانی که از سوی این حامی به استقلالی ها داده شده بود، امروز چهارشنبه نقد نشد.
علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال روز سه شنبه در مورد اسپانسر 9 میلیارد تومانی استقلال به خبرنگار مهر گفت: 9 میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ 28 /4/1391 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ 30/1/92 خواهد بود.
وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، گفت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و 80 درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و ... نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند.
جواد نکونام که قرار بود بخش اول قرارداد خود را از محل این چک یک میلیارد تومانی دریافت کند، با پاس نشدن این چک از استقلال دورتر شد و حالا مشخص نیست آینده او و آبی پوشان به کجا خواهد انجامید.
علی صلاحی معاون اقتصادی باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید نقد نشدن چک اول حامی مالی این باشگاه گفت: مسئول مالی این اسپانسر امروز با باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد استقلالی ها می توانند روز پنجشنبه چک مورد نظر را به بانک ببرند و نقد کنند.
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:17 | نویسنده : Reza

قلعه نویی از پژمان منتظری به عنوان هافبک دفاعی جدید استقلال استفاده می‌کند و امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده هم خط دفاعی استقلال را تشکیل می دهند تا امیر قلعه نویی در بازی ابتدایی مشکلی برای بازی ندادن به یکی از سه مدافع مدعی خود نداشته باشد 

با اینکه جواد نکونام با استقلال قرارداد داخلی بسته اما هنوز نمی تواند در ترکیب استقلال بازی کند. جواد نکونام با سایر بازیکنان استقلال هماهنگ نیست و به همین دلیل امیر قلعه نویی قصد ندارد در بازی اول لیگ دوازدهم مقابل آلومینیوم از او در ترکیب اصلی استفاده کند.
گفته می شود با توجه به سه اخطاره بودن فریدون زندی ، کادر فنی استقلال قصد دارد از پژمان منتظری به عنوان هافبک دفاعی جدید استقلال استفاده کند. بر همین اساس امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده خط دفاعی استقلال را تشکیل می دهند تا امیر قلعه نویی در بازی ابتدایی مشکلی برای بازی ندادن به یکی از سه مدافه مدعی خود نداشته باشد و همین مسئله سرآغاز حاشیه های جدید نباشد.



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:15 | نویسنده : Reza

در شرایطی که گمانه زنی ها برای ثبت قرارداد جواد نکونام ادامه دارد،باشگاه استقلال منتظر است تا چک اول اسپانسر باشگاه نقد شود.
در صورت نقد شدن این چک مبلغ 800 میلیون تومان در اختیار جواد نکونام قرار خواهد گرفت.

 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:14 | نویسنده : Reza

مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال گفت: شاید فقط در اولین دیدار استقلال در لیگ برتر حاضر نباشم اما عجله ای برای بازگشتن به میادین ندارم و طبق نظر پزشکان عمل می کنم. 

حسینی اظهارداشت: با اینکه سپری کردن دوران مصدومیت برای هر فوتبالیستی دشوار است اما من مصدومیتم را به فال نیک می گیرم. بعداز اینکه یک ماه در تهران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و داشتم به مرز آمادگی می رسیدم که روز دوم در اردوی ترکیه مچ پایم برگشت و مصدوم شدم.
وی ادامه داد: مصدومیت به سراغ همه فوتبالیستها می رود و برای هر کسی این اتفاق می افتد. قسمت من هم این بود که اول فصل مصدوم شوم. مصدومیت در ابتدای فصل بهتر از آخر فصل است و فکر می کنم این هم قسمت من بود که اولین مصدوم استقلال در فصل جدید باشم.
حسینی با بیان اینکه شاید فقط به بازی اول استقلال در لیگ نرسد، افزود: دو هفته است که پای من در گچ است. چند روز دیگر عکس می گیرم و به دکترم نشان می دهم. عجله ای برای بازگشت ندارم و هر وقت که مصدومیتم کاملا بهبود پیدا کند به تمرینات برمی گردم.
وی با اشاره به اینکه برای فیکس شدن در ترکیب استقلال نگران نیست، گفت: من پارسال هم شرایط آسانی برای فیکس شدن در ترکیب استقلال نداشتم اما به هدفم رسیدم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. پارسال وقتی به عنوان یک بازیکن ناشناخته به استقلال آمدم رقیبانی داشتم که سالها در این تیم حضور داشتند. امسال هم در پست من رقابت زیادی وجود دارد و کسی نباید فکر کند که حاشیه امنیت دارد. خوشبختانه داریم با سرمربی کار می کنیم که هر بازیکنی آماده تر باشد را به میدان می فرستد. من هم هر وقت مصدومیتم خوب شود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تلاش می کنم.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقلال شرایط خیلی خوبی دارد. ما پارسال هم باید قهرمان می شدیم اما نشدیم و به همین دلیل هوادارانمان به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند. امیدوارم از بازی اول استارت محکمی بزنیم و در نهایت خودمان را به عنوان یک مدعی مطرح کنیم.
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:12 | نویسنده : Reza

امیر حسین صادقی در ارتباط با اردوی ترکیه اظهار کرد: طی 10 روزی که در اردوی آماده سازی ترکیه بودیم،‌ با انجام سه بازی تدارکاتی و تمریناتی در فاز سرعت واقعا اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته قبل از شرکت در اردوی ترکیه چون مدت سه هفته‌ در حال انجام کار بدنسازی فشرده در تهران بودیم در ترکیه برنامه تمرینی فقط در قالب مسابقات پیش‌بینی شده بود.
وی در خصوص وضعیت تیم استقلال در هفته‌ اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: وضعیت تیم به ویژه پس از جذب سه بازیکن جدید در شرایط آرمانی و ایده‌آل قرار دارد. البته این سه بازیکن باید بتوانند خود را با تیم هماهنگ کنند که تصور می‌کنم این هماهنگ سازی در چند هفته‌ اوایل بازی‌های لیگ برتر طول بکشد.
صادقی در ارتباط با کادر فنی تیم استقلال یادآور شد: کادر فعلی با توجه به این که اعضای آن از پیشکسوتان استقلال هستند کادر خوب و شناخته شده‌ای است. به خصوص با حضور قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم امید دارم نیم فصل اول را با قهرمانی سپری کنیم.
وی در ارزیابی از تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: چون برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند حریف ناشناخته‌ای است و بدون شک کار سختی را مقابل این تیم پیش‌رو خواهیم داشت. ضمن این که اکبر میثاقیان مربی بزرگ و خوبی است و احتمال پیروزی برابر آلومینیوم تا حدودی غیر قابل پیش‌بینی است.
صادقی همچنین در پاسخ به این سوال که اردوی آماده سازی ترکیه چقدر در روند آماده سازی تیم موثر بوده است ، تصریح کرد: با توجه به 34 جلسه تمرینی که از لحاظ کار بدنسازی قبل از اعزام به ترکیه در تهران داشتیم اردوی ترکیه از جهت حضور پر بار در مسابقات لیگ برتر بسیار موثر و کارآمد بود.
مدافع تیم استقلال انجام تست سلامت از بازیکنان قبل از شروع فصل رقابت‌های لیگ برتر را حرکتی مثبت و تاثیرگذار در کاهش آسیب دیدگی‌‌های بازیکنان در طول فصل عنوان کرد و افزود: این تست‌ها زمانی اثرگذار هستند که بازیکنان از طرف فدراسیون فوتبال یا باشگاه مربوطه خود بیمه شده باشند. تست‌های پزشکی به چه درد آنها می‌خورد. البته بازیکنان در جریان بازی‌ها بیمه هستند، اما در تمرینات در صورت بروز آسیب دیدگی‌ از خدمات بیمه محروم هستند و این امر تا حدودی میزان آسیب بازیکنان را افزایش می‌دهد.
وی در پایان میزان مبلغ انجام چکاپ کامل پزشکی برای هر بازیکن را یک میلیون و 400 هزار تومان عنوان و خاطر نشان کرد: البته این مبلغ را باشگاه استقلال تقبل کرده است که قبل از شروع فصل به بازیکنان آی دی کارت سلامت صادر شود.
 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:10 | نویسنده : Reza

محسن قهرمانی بازی صنعت نفت و پرسپولیس در آبادان را قضاوت خواهد کرد و احمد صالحی هم داوری بازی استقلال و آلومینیوم هرمزگان را برعهده دارد.
اسامی داوران قضاوت کننده در لیگ برتر از هفته اول از سوی کمیته داوران اعلام شد.
*هفته اول
نفت آبادان – پرسپولیس – ساعت 45/20 – تختی آبادان
محسن قهرمانی-حسن کامرانی فر-محسن فریمانی -موعود بنیادی فر-ناظر:حسین خوشخوان
مقاومت شهید سپاسی – ذوب آهن – ساعت20/30 – شیراز فارس
حسین زرگر-بابک داوری-غلام آموزگار-رضا کرمانشاهی
صبای قم – پیکان – ساعت 20/45 – یادگار امام (ره) قم
محسن ترکی-محمدرضا ابوالفضلی-مصطفی فراهانی-رضا عادل-ناظر: اسماعیل صفیری
گهر درود – ملوان – ساعت 20/45 – انقلاب-کرج
محمدرضا اکبریان-علیرضا کهوری-تورج عیوض محمدی-غلامرضا جباری-ناظر: محمد علی فروغی
نفت تهران – راه آهن – ساعت 20/45 – دستگردی تهران
اشکان خورشیدی-محمدرضا منصوری-سعید قاسمی-سید مهدی سید علی-ناظر: رضا غیاثی
استقلال – آلومینیوم هرمزگان – ساعت 22:00 – آزادی تهران
احمد صالحی-رضا سخندان-اکبرکیانی-حسن اکرمی-ناظر: غلامرضا بهروان
داماش – فولاد خوزستان – ساعت 21:15 – شهید عضدی رشت
علیرضا فغانی-حسین طالقانی-علی میرزا بیگی-رسول رهبر فام
تراکتورسازی – سایپا – ساعت 20/15 – یادگار امام (ره) تبریز
تورج حق وردی-داوود رفعتی-علیرضا ایلدروم-محمد کمانی-ناظر: فریدون اصفهانیان
فولاد مبارکه – مس کرمان – ساعت 20/45 – فولادشهر اصفهان
شاهین حاج بابایی-محمدرضا امینی-حمید غمزه-جواد شرفی-ناظر: حاتم بک پور.

 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:6 | نویسنده : Reza

مجید صالح دستیار امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت سرمربی استقلال در بازی مقابل آلومینیوم هرمزگان، قرار است به عنوان نفر اول کادرفنی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند. او که به نوعی سرمربی استقلال در این بازی‌ها خواهد بود بابت زمان حضورش در ذوب آهن دچار مشکلات مالیاتی شده. به همین دلیل صالح امروز به اصفهان رفت تا در این خصوص با مسوولان ذوب آهن صحبت کند. البته او روز جمعه روی نیمکت استقلال خواهد نشست. 



تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 8:56 | نویسنده : Reza

هافبک تیم استقلال گفت:برای قهرمانی در ایران و آسیا تلاش می کنیم. 

سیاوش اکبرپور در آستانه آغاز لیگ دوازدهم به پرسش های مختلف درباره شرایط خود و استقلال پاسخ گفت که متن این مصاحبه در ذیل می آید:

*وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می کنی؟

خدا را شکر شرایط تیم خوب است و برای شروع بازی ها لحظه شماری می کنیم.مشکلی در مجموع نداریم و از هر نظر آماده هستیم.

*در اولین بازی به مصاف تیمی می روید که تازه به لیگ برتر آمده است.بازی مقابل این تیم را چطور ارزیابی می کنی؟

به نظم بازی سختی در پیش داریم.در لیگ همیشه بازی اول و نتیجه ای که در آن می گیریم اهمیت دارد.آلومینیوم تیم با انگیزه و جوانی است که مربی خوبی دارد اما ما فقط سه امتیاز را می خواهیم.

*غیبت قلعه نوعی و چند بازیکن تیم مشکل ساز نمی شود؟

این استقلال آن قدر خوب است که با همین نفرات هم می توانیم نتیجه بگیریم.

*از شرایط خودت حرف بزن.وضعیتت چطور هست؟

با تیم تمرینات خوبی را سپری کردم و از شرایط روحی مناسبی برخئوردارم.این فصل برای من با تمام سالها فرق می کند.در بازگشت به استقلال باید خیلی چیزها را ثابت کنم.

*گفته می شود قلعه نوعی در تمرینات اخیر رابطه مناسبی با تو و چند مهاجم دیگر تیم مثل:برهانی و میداوودی دارد.نظرت در این باره چیست؟

قلعه نوعی مربی بزرگی است و کارش را خوب می داند.او یک روانشناس هم هست.بهتر است این پرسش را خود قلعه نوعی پاسخ دهد.

*بدون تعارف و شعار دادن این استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ دوازدهم را دارد؟

از من که چند سال است در لیگ برتر بازی می کنم گذشته است که اهل شعار دادن باشم.ما دور هم جمع شده ایم تا به هدف بزرگمان برسیم که آن قهرمانی در ایران و آسیا است.

*قهرمانی در آسیا؟

همین طور است.مگر اتفاق غیرقابل تصوری است؟استقلال در شرایطی است که پتانسیل قهرمانی در آسیا را هم دارد.آخر فصل خواهید دید این اتفاقات می افتد.

*ولی به نظر می رسد اینگونه اظهارات ،انتظارات را بالا می برد.

انتظار از استقلال همیشه طبیعی است.باز هم می گویم برای قهرمانی در آسیا می جنگیم.

*به نظرت سپاهان با جدایی چندبازیکن خود تضعیف شده است؟

سپاهان تیم با شخصیتی است و نمی شود گفت این تیم ضعیف شده است.باید عملکرد شاگردان کرانچار را دید و بعد نظر داد.

*پرسپولیس چطور؟

پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده و شراایط خوبی دارد.قدرت این تیم به نفع فوتبال ماست.

*به نظرت خریدهای پرسپولیس که سال نخست حضورشان را در این تیم پشت سرمی گذارند موفق ترند یا بازیکنانی که در گذشته در استقلال بودند و به این تیم برگشتند؟

ما امتحانمان را پس داده ایم و با بالا و پایین تیم های بزرگ آشنا هستیم.امیدوارم بازیکنان پرسپولیس هم موفق باشند.

*دربی 75 را چطور می بینی؟

از اینکه بازی ما با پرسپولیس در هفته های نخست برگزار می شود خیلی خوشحالم چون دو فصل دربی را از دست داد.به اندازه کافی برای پرسپولیسی ها خط و نشان کشیده ایم و فقط مانده تا در زمین حرفمان را نشان بدهیم.

*برخی معتقدند تو در صورت نیمکت نشینی معترض می شوی.

این مساله صحت ندارد.البته اگر خوب باشم و بازی نکنم دروغ نمی گویم ناراحت می شوم.مثل آن سالی که در بهترین شرایط بودم اما به من بازی نمی دادند.

*آنهایی که باعث شدند آن سال کذایی برایت به وجود بیاید را می بخشی؟

گذشته گذشته است.مهم این است من دوباره در خدمت استقلال هستم.

*شماره پیراهنت بالاخره چند شد؟

20

*فکر می کنی به اندازه شماره پیراهنت بتوانی برای استقلال گل بزنی؟

بستگی به پستی دارد که بازی می کنم.امیدوارم استقلال در پایان فصل نمره شماره پیراهن من را بگیرد.



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 17:35 | نویسنده : Reza

 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 17:19 | نویسنده : Reza

 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 16:35 | نویسنده : Reza

اسامی محرومان هفته اول دوازدهمین دوره لیگ برتر که در پایان فصل ۹۱ -۹۰ بنا به رای انضباطی سه کارته شدن یا اخراج از بازی محروم شده و محرومیتشان به فصل ۹۲-۹۱ منتقل شده است، بدین شرح است:

نفت آبادان: رسول نوید کیا سه اخطاره، یک جلسه محرومیت مصطفی صبری رای انضباطی سه جلسه

سایپا البرز: مجید غلام نژاد، میلاد غریبی سه اخطاره یک جلسه محسن ارزانی، از پیکان تهران، سه اخطاره یک جلسه خوزه مارسیو از نفت تهران، سه اخطاره یک جلسه

استقلال تهران: فریدون زندی، سه اخطاره یک جلسه قلعه نویی، کریمی بوستانی (انتقال از تراکتور سازی) رای انضباطی هر کدام ۲ جلسه

فجرسپاسی شیراز: مجتبی ترشیز انتقال از صنایع مس سرچشمه، سه اخطاره یک جلسه هادی دغاغله انتقال از آلومینیوم هرمزگان سه اخطاره یک جلسه حسین خسروانی لرگانی انتقال از ایرانجوان بوشهر سه اخطاره، یک جلسه

نفت تهران؛ محمد حسین مهرآزما سه اخطاره، یک جلسه علی واقف انتقال از گهر زاگرس، سه اخطاره یک جلسه

ملوان انزلی: بابک پور غلامی سه اخطاره یک جلسه نیما دلاوری سه اخطاره یک جلسه محمد نزهتی سه اخطاره یک جلسه

فولاد خوزستان؛ مهدی نوری انتقال از شاهین بوشهر

شاهین بوشهر سه اخطار یک جلسه فولاد مبارکه

سپاهان: محمد علی احمدی انتقال از ذوب آهن سه اخطاره یک جلسه

آلومینیوم سازی هرمزگان؛ اکبر میثاقیان رای انضباطی یک جلسه

تراکتورسازی تبریز: نوید خوش هوا از رده سنی امید کارت قرمز یک جلسه

آقایان؛ آندرانیک تیموریان: علی علیزاده، سعید بیات، مرتضی عزیز محمدی، مسلم فیروز آبادی، فونیکه سی در حال حاضر با هیچ باشگاه لیگ برتر قرارداد نبسته اند.
 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 16:28 | نویسنده : Reza

کمیته داوران اسامی داوران هفته اول لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس احمد صالحی داور دیدار استقلال مقابل آلومینیوم هرمزگان خواهد بود همچنین رضا سخندان و اکبر کیانی کمک‌های وی در این دیدار خواهند بود.

گفتنی است دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم هرمزگان روز جمعه در ورزشگاه آزادی ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.
 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 16:23 | نویسنده : Reza

امیر قلعه‌نویی در نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال از آنها دعوت کرده است که در این شرایط به کمک تیم محبوب‌شان بیایند. او نوشته که نشان داده بر خلاف گمانه‌زنی‌ها به دنبال “تسویه حساب شخصی” با کسی نبوده است.

در نامه امیر قلعه‌نویی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران قرار گرفته خطاب به هواداران استقلال آمده است: “به نام خدا دست تقدیر روزگار چنین مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوری بار دیگر در کنار هم باشیم. همواره گفته ام و تا روزی که به خواست الهی دمی در بدن داشته باشم خواهم گفت که امیر قلعه نویی هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچیز دارد، پس از لطف و عنایت باری‌تعالی از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هوادارانی که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهایی که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نریخته‌ام. خاطرات بسیار از ما بر جای مانده، از قهرمانی آسیا تا روزهایی که در سخت‌ترین شرایط در دسته سوم ماندیم و جنگیدیم، از تمامی افتخاراتی که در دهه ۸۰ به دست آمد.

قصد زیاده گویی ندارم اما در آستانه شروعی مجدد هستیم؛ شروعی که امیدوارم با حضور و حمایت همه جانبه شما عزیزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون همیشه، انتهایی با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاینفک تاریخ هفت دهه‌ای این باشگاه هستید، شمایی که بوده‌اید، هستید و خواهید ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم یک روز می‌آییم و یک روز می‌رویم و خدا کند که تاریخ به دور از حب و بغض و تعصب و کینه قضاوتی عادلانه پیرامون ما داشته باشد که انشالله چنین خواهد بود.

پس از سه سال بار دیگر در کنار هم آغاز خواهیم کرد. می‌دانم که هستید و قطعا استقلال را تنها نخواهید گذاشت. شما یاورانی عاشق و بی ریا هستید که استقلال را برای خودش می‌خواهید و به افراد و اسامی به عنوان سرباز نگاه می‌کنید. نیک می‌دانید که حضور شما عزیزان و از آن مهمتر دعای خیرتان چه تاثیر بسزایی در ارتقا روحی و فنی تیم دارد. چه بسیار مسابقاتی بوده که در سخت‌ترین لحظات و در اوج ناامیدی، این نیت و دل پاک شما بوده که همانند یک معجزه ورق را برگردانده است. هنوز آخرین قهرمانی لیگ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) مانند یک سکانس رویایی از جلو چشمانم عبور می‌کند؛ اتفاق و افتخاری که با دعای خیر و حضور شما میسر شد.

به عنوان مسئول فنی و یک قطره از دریای بی کران استقلال عرض می‌کنم که امسال تنها و فقط با یک نیت پای به عرصه گذاشته‌ام و آن هم شادی و سرور شما عزیزان و اهتزار پرچم استقلال است. آغوش استقلال برروی همه عاشقان و خدمتگزاران باز است. آنچنان که در این مدت کوتاه به اثبات رساندم بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی عده‌ای معدود، نه به دنبال تسویه حساب شخصی هستم و نه به دنبال سرمایه‌سوزی. استقلال نه به حقیر تعلق دارد و نه ملک شخصی احد الناسی است. در برابر ناملایمات، حسادت‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها تا سر حد امکان سکوت اختیار کردم و خواهم کرد و حساب و کتاب را واگذار می‌کنم به خداوند رحمان و رحیم چرا که اوست که عزت می‌دهد نه بندگانش. اذن اوست که برگی از برگی نمی‌جنبد و وعده اوست که: مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین.

این چند خط نثر امیر قلعه نویی نیست اما حرف دل اوست با عاشقان اسقلال. از همه شما و مدیریت استقلال به خاطر حمایتهای اخیر سپاسگزارم و بی صبرانه منتظر قدوم شما در اولین آوردگاه در روز جمعه هستم.

برادر شما، امیرقلعه نویی”

 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 16:21 | نویسنده : Reza

داستان بازگشت مجدد امیرقلعه نویی هرروز جالب تر می شود، جالب تر از آن حیث که تصور می شد با بازگشت وی پس از ۳ سال دوری، ۳ سالی که سرشار و از توهین و تهمت نسبت به وی از سوی بسیاری بود به گونه دیگری باشد. قابل تصور بود که در برابر تمام ناجوانمردیهایی که نصیبش شده مقابل به مثل کند و به قولی به تصفیه حساب بپردازد. در روزهایی که صحبت از بازگشت پر افتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر به استقلال بود گمانه زنیهای بسیاری در میان بود مبنی بر اینکه با آمدن امیر بسیاری از بازیکنان چون با وی مشکل دارند در استقلال نخواهند ماند. حتی عده ای از این افراد در صحبت های خود به آن اذعان داشتند اما پروسه بازگشت امیر به استقلال متفاوت با آنچیزی بود که تصور میشد.
می گفتند مهدی رحمتی نمی ماند، می گفتند جباری نمی ماند حتی حرف از منتظری و نفرات دیگری بود… اما در عمل اتفاقات دیگری افتاد. امیر نشان داد دل بزرگی دارد و آنچه مربوط به استقلال و میلیونها هوادارش است را با خودش قاطی نمی کند. بزرگترین اتفاقی که کسی پیش بینی آن را نمی کرد وثوق امیر به مجتبی جباری بود. او اعتقاد دارد نباید استقلال را از سرمایه اش محروم کرد و این چنین بود که جباری در عین ناباوری در استقلال ماندگار شد. پیش از وی مهدی رحمتی هم که ۴ سال شاگرد امیر بود با استقلال تمدید کرد و حالا با تمام حرف و حدیث ها و کدورتها فرهاد مجیدی هم ندا داده که حاضر است به استقلال بازگردد و جالب آنکه امیر کوچکترین واکنش منفی در این یک ماه اخیر نسبت به کاپیتان نداشته و حتی پس از مصاحبه انتقادی وی سکوت اختیار کرد. همه منتظر بودند امیر با عنایت به خصوصیات اخلاقی اش و پس از اینکه فرهاد بر علیهش صحبت کرده سکوت نکند اما امیر نشان داد استقلال و هوادارانش بیشترین اهمیت را در سال جاری برایش دارند و با مدیریتی خوب کار را تا به آنجایی پیش برد که امروز استقلالی شدن کاپیتان اسقلال منوط به خودش است هرچند امیر مدتی قبل گفته بود ۴ مهاجم خوب دارد اما نظرش را تعدیل کرد تا تنش و حاشیه به حداقل برسد.
آری امیر قلعه نویی امسال باتجربه تر و پخته تر از همیشه است، با اینکه به نظر می رسید وی خصوصا در روزهای نخستین و پس از اولین جلسه تمرین نسبت به برخی از مصاحبه ها و طعنه ها سکوت نکند اما تمام تمرکزش را بر روی بحث فنی تیمش گذاشته و عملا رشته های دشمنانش را تبدیل به پنبه کرده… امیر با ذکاوت تر از دشمانش است و شاید خدا او را خیلی دوست دارد که بدخواهانش و حسودانی که توان دیدن او را ندارند عمدتا افرادی بی ارزش و سخیف هستند و نمی توانند او را به حاشیه بکشند حتی اگر شاگردان قدیمی اش را تحریک کنند و یا از اشتباهات سهوی او در گذشته سو استفاده کنند.
از تمرین استقلال خبر رسید که محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی به محل تمرین آمده و مورد استقبال امیر قرار گرفته است. شاید اسم مایلی کهن که بیاید یاد آن بیانیه سرشار از توهین علیه امیر جلوی چشم بیاید اما قطعا آنچه جلوی چشم امیر است این باشد که روزگاری محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملی بوده و امیرقلعه نویی بازیکن تیم ملی، روزگاری مایلی کهن معلم بوده و امیر شاگردش…
شاید تفاوت انسانها در چنین مواقعی مشخص شود. آنجایی که ظاهر و ادبیات و قد و قیافه ذره ای ارزش ندارد، آنجایی که معرفت و شرافت خودش را نشان می دهد… امیر قلعه نویی بدون عیب و ایراد نیست، یکی هست مثل همه ما اما شاید تفاوت بزرگی داشته باشد آنهم آنجایی است که واژه گذشت و صبوری را به خوبی برای خودش معنا می کند و آنجایی است که دلش از خیلی از افراد بزرگ تر و صاف تر است.
 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 13:54 | نویسنده : Reza

 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 13:52 | نویسنده : Reza

 



 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 13:48 | نویسنده : Reza

 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 13:46 | نویسنده : Reza

 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 13:43 | نویسنده : Reza

 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 12:55 | نویسنده : Reza

به درخواست سازمان بهزیستی جنوب تهران دیدار دوستانه دو تیم پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه، ساعت 10 صبح در سالن فوتسال شهید مقدم شهر ری برگزار خواهد شد.

گفتنی قرار است در تیم پیشکسوتان استقلال امیر قلعه‌نویی، رضا حسن‌زاده، ستار همدانی، ایمان عالمی، رضا رجبی، کریم بوستانی، مجید صالح ،شاهرخ بیانی ،بهروز پرورش خواه، محمد نوازی و...

و در تیم پیشکسوتان پرسپولیس محمد پنجعلی، دکتر زادمهر، ناصر محمدخانی، ضیا عرب‌شاهی برای این دیدار خیرخواهانه بازی کنند.
 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 12:24 | نویسنده : Reza

کیانوش رحمتی درباره وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت:تمریناتم را پیگیری می کنم تا زودتر آماده بازگشت به میدان شوم.از یک ماه دیگر دویدن را آغاز می کنم و انگیزه بسیاری دارم .
وی درباره وضعیت استقلال عنوان کرد:خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم خوب گذشته اضافه شده و معتقدم می توانیم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.امیدوارم در بازی نخست مقابل آلومینیوم که تیم جوان و با انگیزه ای است و مربی خوبی دارد عملکرد خوبی داشته باشیم.
رحمتی در پاسخ به پرسشی درباره این موضوع که پیراهن شماره 6 او به جواد نکونام داده شد گفت:شماره 6 مبارک نکونام باشد.رفاقت من با او به سالها پیش برمی گردد.مدت زیادی در پاس کنار هم بازی کردیم.برای من بازگشت به میدان و سلامتی ام از شماره پیراهن مهم تر است.
 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 12:23 | نویسنده : Reza

علی حمودی با اشاره به شرایط خوب تیم استقلال در شروع این فصل در مقایسه با وضعیت این تیم در آغاز فصل قبل اظهار کرد: با اردوی خوبی که قبل از شروع فصل در ترکیه داشتیم و سه بازی تدارکاتی که در فاز سرعت انجام دادیم، در مجموع تیم از شرایط ایده آلی برخوردار است و تصور می‌کنم که از همان ابتدای شروع فصل بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.
وی در خصوص این سوال که با اضافه شدن مجتبی جباری به ترکیب تیم استقلال وضعیت تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ چگونه خواهد بود؟ گفت: بازیکنی مثل جباری که هافبک خوبی برای تیم استقلال است کمک بزرگی برای موفقیت استقلال در نیم فصل اول خواهد بود.
حمودی در ارتباط با بازی اول تیم استقلال برابر آلومینیوم هرمزگان افزود: چون شناخت کافی نسبت به این تیم نداریم ارزیابی تا حدودی سخت است، اما در عین حال تلاش خواهیم کرد شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.
وی همچنین در ارزیابی از کادر فنی امسال تیم استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی سوابق زیادی دارد و از سوی دیگر هر زمان که هدایت تیمی را بر عهده گرفته به نتایج قابل قبول و خوبی دست یافته است. امیدوارم هر دو قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهیم.
حمودی در پاسخ به این سوال که با توجه به بالا بودن میزان آسیب دیدگی‌ تیم استقلال در فصل گذشته امسال چه نوع تمرینات بدنسازی انجام گرفته است؟ اظهار کرد: آسیب دیدگی‌ و مصدومیت خاص بازی فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست،‌ اما امسال با بدنسازی خوبی که تیم استقلال داشته اگر تیم دچار مشکل نشود بدون تردید لیگ بهتری را نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت.
وی در پایان انجام تست پزشکی از تمام بازیکنان قبل از شروع نیم فصل اول رقابت‌های لیگ را نماد یک لیگ حرفه‌ای برای فوتبال ایران ذکر کرد و یادآور شد: انجام چکاپ کامل از تمام قسمت‌های مختلف بدن سبب می‌شود اگر بازیکنی قبل از شروع لیگ دچار مشکل خاصی باشد با گوشزد کردن آن به بازیکن یا باشگاه مربوطه میزان آسیب دیدگی‌ بازیکنان در طول فصل کاهش پیدا کند و در این روند به نظر می‌رسد بسیار موثر و کارآمد است.
 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 12:23 | نویسنده : Reza

در استقلال همه منتظر بازگشت علی فتح‌ا...زاده از مالزی هستند تا قرارداد نکونام را با باشگاه استقلال ثبت کنند. هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران که 6 سال در اسپانیا به سر برد و بازی‌های درخشانی در ترکیب اوساسونا انجام داد اکنون در تهران حضور دارد و او نیز منتظر است تا مدیرعامل باشگاه استقلال هرچه زودتر تکلیفش را مشخص کند. با توجه به اینکه جانشین نکونام هم مشخص شده همین روزها باید منتظر حضور آقا جواد در تمرین استقلال بود. اوساسونایی‌ها درخواست رسمی‌شان را برای خرید خاوی فوئگو، بازیکن اسپانیایی رایو وایکانو ارائه کردند تا این بازیکن میانی را جانشین جواد نکونام کنند. مبلغ توافق شده با این بازیکن اسپانیایی اعلام نشده است ولی اولویت فوئگو پیوستن به اوساسوناست، هرچند که تیم‌های دیگری مثل ساراگوسا و گرانادا هم برای جذب او ابراز تمایل کرده‌اند. برای قطعی شدن قرارداد خاوی فوئگو، سران اوساسونا باید در ابتدا تکلیف جواد نکونام را روشن کنند. سران باشگاه اوساسونا به نکونام برگه‌ای رسمی داده‌اند که به منزله اجازه او برای مذاکره با تیم‌های دیگر است. این بازیکن ایرانی می‌داند که سران اوساسونا هم با موافقت او مشکلی ندارند؛چرا که دیگر نمی‌توانند دستمزد سالانه 900هزار یورو ( با پاداش‌ها تقریبا 5/1 میلیون یورو ) را بپردازند. محتمل ترین گزینه، انتقال نکونام به استقلال است، ولی گزینه انتقال او به باشگاهی قطری یا ترکیه‌ای که پول بیشتری را پیشنهاد داده‌اند نیز رد نشده است. تنها چیزی که هنوز به دفتر باشگاه اوساسونا نرسیده و آنها بی‌صبرانه درانتظار آن هستند، قرارداد نکونام با باشگاه جدیدش است. چیزی که با دریافت آن، سران اوساسونا می‌توانند بدون مشکل خاوی فوئگو را به خدمت بگیرند 



تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 12:21 | نویسنده : Reza

میشاییل هنکه که فصل گذشته در ترکیب کادر فنی استقلال حاضر بود بعد از پایان لیگ یازدهم از این تیم جدا شد و به آلمان رفت تا آینده‌اش در ابهام باشد. هنکه چند روز پیش و به دلیل قراردادی که با استقلال دارد ابراز علاقه کرد به ایران برگردد و کنار قلعه‌نویی کار کند. منصور پورحیدری اما مخالف پر و پا قرص بازگشت هنکه به استقلال است.
پورحیدری که فصل گذشته از نزدیک با هنکه کار می‌کرد معتقد است این مربی آلمانی یک مربی بادانش است اما به کار استقلال نمی‌آید و نمی‌تواند در فوتبال ایران بازدهی داشته باشد، بر همین اساس به نظر می‌رسد هنکه به استقلال برنمی‌گردد و ابراز علاقه او تنها به این دلیل است که به پول قرارداد این فصل خود با استقلال برسد.
 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد